#53: Status update

Het is ondertussen al even geleden dat ik nog een blog post schreef die beschreef waar ik mee bezig was.

Na het afwerken van mijn wetenschappelijk paper ben ik begonnen met het schrijven van thesistekst, waarvan ik intussen 3 hoofdstukken geschreven heb. Verder zijn er ook nog 12 personen bezig met mijn onderzoek en hebben 11 personen het al volledig afgewerkt.

Daarnaast heb ik me al wat bezig gehouden met het ontwerp en het uitwerken van mijn poster. De basis hiervan ligt zo goed als vast en ook de invulling is al grotendeels gebeurd. In de komende blog posts zal ik hier meer op ingaan en de poster uiteraard eens tonen.

Tot slot integreer ik de feedback die ik krijg van mensen uit mijn onderzoek telkens in de bestaande applicatie, zodat er vaak nieuwe updates van Healthify uitkomen, die kleine probleempjes verhelpen.

Deelnemen aan mijn onderzoek kan nog steeds!

Inschrijven kan via http://bit.ly/Healthify-Onderzoek!

Laat mij weten wat jij hierover denkt..