#10: Mindmap update

[Update: Tijdens een meeting met mijn begeleider Robin, deed hij mij inzien dat wat er in de mindmap in het groen staat, elementen zijn die in de eerste papieren prototypes aanwezig zullen zijn. Ik had bij het inkleuren van de mindmap te veel gewerkt met een digitaal prototype in mijn achterhoofd. Bijgevolg staan er nu ook meer dingen in het groen, omdat het toevoegen van elementen aan een papieren prototype veel makkelijker is, zelfs al zijn deze zeer complex in een digitaal prototype.]

Hieronder vind je de mindmap die ik eerder gebruikte om mijn idee gedetailleerd uit werken.

Brainstorm3

Op de mindmap zijn er nu verschillende kleuren aangebracht.

  • In het groen staan de aspecten waarvan ik vind, na het lezen van literatuur en het vergelijken van bestaande applicaties, dat ze zeker aanwezig moeten zijn in de applicatie.
  • In het oranje staan de dingen die ook best aanwezig zouden zijn in mijn applicatie, maar die niet de hoogste prioriteit hebben. Deze dingen zullen dus waarschijnlijk nog niet beschikbaar zijn in de eerste prototypes, maar misschien wel later in het ontwikkelingsproces.
  • Tot slot zijn er ook enkele punten in het rood aangeduid. Deze dingen zijn ofwel niet mogelijk, zoals de integratie van de TellSpec, ofwel zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet gebruikt worden in de applicatie, zoals de Nike+ Fuelband of de Jawbone Up.

Laat mij weten wat jij hierover denkt..