#40: Een kleine status update

Vorige week werd mijn applicatie ingediend in de App Store, dus ik verwachte dat mijn applicatie deze week beschikbaar zou zijn voor het publiek. Vandaag kreeg ik echter bericht van Apple dat mijn applicatie niet voldeed aan één bepaalde richtlijn, namelijk dat de applicatie werkte met synchrone requests naar een database. Hierdoor blokkeerde de applicatie tot er een response kwam op deze request, wat niet mocht volgens Apple’s richtlijnen.

Alle requests moesten bijgevolg omgezet worden naar asynchrone requests. Hoewel ik op dit moment op vakantie ben in New York, ben ik er toch in geslaagd tijd vrij te maken om dit in orde te brengen.

Hopelijk is alles nu wel conform de richtlijnen en staat mijn applicatie volgende week eindelijk in de App Store!

Laat mij weten wat jij hierover denkt..